Miniprodukter från Benefit

Under en tid har jag varit otroligt sugen på att testa Benefit's flytande highlighterprodukt Highbeam, och klickade hem en mini från eBay för ett par pund. Säljaren måste gjort något fel för jag fick benetint i brevlådan istället för Highbeam, men hon fixade det och skickade rätt produkt otroligt snabbt. Hon tyckte det var slöseri att skicka tillbaka benetint så jag fick behålla den, nu har jag alltså två minisar att testa!
 
Har ni testat någon av Benefits produkter?

Kommentarer:

1 Annika:

Ja, äger en Benefit- Creaseless Cream Shadow, diggar den : ) Skulle gärna testa tinten

2 Omygloss:

Vad roligt :) !



Jag har coralista och tycker den är himla fin så länge jag har bra hud. Om jag har en dålig huddag känns det däremot som att den framhäver det kassa.

3 Dess - Drömteori:

Nej, men är hemskt sugen! Har du namn på säljaren kanske, om hon har fler liknande miniar? :)

4 Honi:

Annika: Jag är också sugen på att testa krämskuggan Tattle Tale, tycker den ser fin ut :)



Omygloss: Deras boxed powders skulle jag också kunna tänka mig att testa, Bella Bamba speciellt.



Dess: Hon har ett gäng minis, här har du säljaren

http://myworld.ebay.com/kayd684/?_trksid=p4340.l2559

Alltid kul att kunna testa småprodukter innan (om) man köper fullstorlek :)

5 Fanny:

Jag har inte testat något från dem ännu,

men är sugen på bland annat "Lemon Aid" och "Benetint". Jag ville har rouget/pudret

"Georgia", men dem har slutat tillverka det.

"Benetint Mango" står högst på listan! :)

6 Maj - en bra träningsblogg:

Nä, jag testar typ aldrig sådant där :P

7 kerstin:

Jag älskar Benefit! High Beam är en favorit och Benetint är jag nyfiken på.

8 IDA - Stockholms största skönhetsblogg:

Spännande! :}

Kommentera här: