Isadora Summer Nails - 2012

Så var det dags för lite swatches på Isadora's nya "Summer nails" kollektion som jag visade en liten sneakpeek på igår! Kollektionen består som sagt av sex lack, där fyra är renodlade krämlack och där det lila och det vita är skimmerlack. Som ni kan se på bild nummer två nedan så är skimret i det lila jättefint, och ser nästan lite metalliskt ut när ljuset ligger på! Lacken kostar i sedvanlig ordning 69 kr/st och ska finnas i butik nu. Ser ni något som lockar? NOTD's med hela bunten kommer så snart jag har haft tid att använda dom! 
 
Edit: För dom uppmärksamma kan man se att många av lacken är gengångare från sommarkollektionerna 2011 och 2010, ett gäng som har varit väldigt efterfrågade och som Isadora valt att relansera!
 
På bilderna nedan är lacken i följande ordning: "632 Pure Purple", "648 Go Green", "701 Hot Coral", "636 Latina Red", "125 Classy Cerise" samt "649 Glamour White.
 
 
 

Kommentarer:

1 Tove (Ytliga saker):

Hot Coral och Glamour White är de lack jag skulle ha köpt om jag inte hade köptopp :)

Svar: Gillar också Hot coral!
Anna

2 Linda:

Åh allihopa ser superfina ut :)

Svar: Alla förutom den vita är helt min stil!
Anna

3 Frida:

Pure Purple och Hot Coral var jätte fina, kommer nog köpa dom när de kommer ut i butik ;)

Svar: Tror Hot Coral åker med till Grekland, det blir säkert fint på tårna!
Anna

4 Nailtastic:

Pure Purple ser lockande ut!

Svar: Har inte testat den ännu men håller med om att den ser fin ut, hoppas bara skimret också syns på nageln
Anna

Kommentera här: