FOTD - Archive

Nu när pollensäsongen irriterar mina ögon såpass att smink nästan inte är att tala om så tänkte jag att jag skulle visa er en sminkning som legat i arkivet sedan i Mars. Sminkingen i sig är en enkel sådan, med en av L'oreals Infallible skuggor, lite flytande eyeliner och ett läppstift! Sånt här gillar jag oftast till vardags, det ser så simpelt och välpolerat ut.
 
Produlkter:
Too Faced Shadow Insurance Lemon Drop
L'oreal Infallible Eyeshadow - Hourglass Beige
L'oreal Volume Million Lashes Mascara
GOSH Extreme felt til eyeliner
Yves Rocher Fuktgivande läppstift - Beige Rosa
Isadora Brow Pencil 22 Light Brown
H&M Eyebrow Fix

Kommentarer:

1 Kajalpennan:

Gillar läpparna. Väldigt fin färg till dig och övriga sminkningen.

Svar: Normalt bär jag mest rosa, men jag gillar detta. Väldigt klädsamt tycker jag.
Anna

2 Lotta:

Snyggt!
Synd att inte färgen finns kvar på läppstiftet. Köpte färgen hallon, som är babyrosa(!) men jag gillar konsistensen på det så jag kommer att spana in dom andra färgerna.

Svar: Tycker det är jättesynd, den är så himla klädsam och härlig tycker jag. Babyrosa gillar jag också, så den skulle nog också gå hem hos mig!
Anna

3 Fanny:

Snyggt! :)
Jag tycker också att det ser välpolerat ut.

Svar: Tack! :) Ibland känner man bara för att vara lite piffig utan att det är "over the top".
Anna

4 Kerstin:

Snyggt! Jag gillar särskilt läppfärgen!

Svar: Jag också! Synd bara att denna färg inte går att köpas mer...
Anna

5 Omygloss:

Ovant att se dig med läppstift. Jättefint!

Svar: Ja det är inte något jag normalt går med, men jag gillar't!
Anna

Kommentera här: