Rabattkoder och kampanjer till dom shoppingsugna

Cherryculture har 50% rabatt på utvalda produkter (Giltig t.o.m 26e Juli)

E.L.F har 50 % rabatt på hela hemsidan med koden INDEMAND50 (Giltig t.o.m 15e Juli klockan 10.00 brittisk tid , 30 pund minimum innan rabatten)
 
Korres har 50% rabatt på deras sol-serie (Giltig t.o.m 31a Juli)
 
Kicks har bl.a. erbjudande på två Mavala-lack för 79 kr eller två av deras egna nagellack för 59 kr. Resterande erbjudanden kan man se på hemsidan (Link).
 
Hos Eleven.se finns det massor av fina Smashbox produkter till nedsatta priser, bl.a urfina Berry Hot Lip shine (58% rabatt) eller Kiss N Tell eyeshadow palette (51% rabatt).
 
Nelly har också rea, och det var i sminkkategorin jag fastnade mest, du kan bland annat fynda paletter, produkter från Too Faced, The Balm, Nyx och Nelly's egna.
 
Asos sommarrea är alltid totalfarlig, och just nu sitter jag och suktar efter Nails Inc's minikit med sommarneoner, men det finns massor av andra fina produkter som reas ut också.
 

Kommentarer:

1 Hanna-Beautyboken:

Alltid lika trevligt med rea! ;)

Svar: Ja så kan man fynda lite extra fina grejer!
Anna

2 Linnea:

Jag är så jäkla missnöjd, e.l.f. startade sin rea seriöst några TIMMAR efter att jag beställt en hel del produkter för vanligt pris :-)

Svar: BLÄ! :( Hoppas du kunde avsluta din order och göra om den?
Anna

3 roxcat:

Det är farligt med alla dessa reor! =)

Svar: Ja det är det minsann! Tror inte det blir så mycket reashopping för mig dock, semestern tär på plånboken! :P
Anna

Kommentera här: