NOTD v2 - Chrome On blev pimpat

Denna bild tog jag igår, och efter att ha försökt uppdaterat mitt inlägg i flera timmar utan att lyckas gav jag upp och hoppades på att det skulle ha varit fixat till imorse. Skrev ett mail till blogg.se efter att jag hade provat flera olika browsers och det enda jag fick till svar var något jag redan svarat på klart och tydligt i första mailet (Som var fem rader långt, så man kunde ju hoppas att dom skulle ta sin tid att faktiskt läsa det man skriver)... Suck! Jag börjar mer och mer luta åt att flytta bloggen.
 
Nevertheless! Alla Grafittilack som stod i nagellackslådorna och stirrade på mig  bad nästan om att bli använda men jag ville inte ha det över hela nageln så jag skapade små prickar istället. Jag tycker nästan att det ser ut som fotspår i sanden kombinerat med magnetlacket. Vad tycker ni? Med eller utan Grafittlacket?

Kommentarer:

1 Sminkan:

Jag vet... Samma problem för oss, samma usla kundbemötande och nonchalans. Vi väntar på att de ska fixa transporten från blogg.se till WP, alltså för den nya versionen av blogg.se, och sen flyttar vi. Det är liksom stråna som bryter kamelens rygg nu.

Svar: Kommer det finnas ett överflyttningsverktyg snart? När/hur/vad och alla andra miljoner frågor? Jag har dragit mig från att flytta just då det känns väldigt omständigt, men om dom fixar ett transportverktyg så känner jag att jag inte riktigt har något som hindrar mig mer.
Anna

2 Sminkan:

Som jag förstår det på "min" konsult så ska det snart finnas ett transportverktyg men det gamla var tvunget att uppdateras efter att man gjort om blogg.se.

Jag har överlåtit allt jobb åt Marika så jag kan inte svara på så mycket mer men maila mig om du vill ha hennes mailadress så kan du kontakta henne du med.

Min mail: [email protected]

Svar: Hmm det låter intressant. Ska söka runt lite på nätet men jag mailar nog här en av dagarna.
Anna

3 Wysteriia:

Blev ju coolt det där :D

Svar: Tack! :D
Anna

Kommentera här: