NOTD - Isadora Magnetic "Chrome On"

Idag blev det utomhusbilder (Eller ja, igår tog jag bilderna men sak samma!) då sommarvädret tydligen har valt att invadera Danmark för en gångs skull. På naglarna har jag ett av Isadora's magnetiska nagellack vid namn Chrome On, en urläcker sak med multifärgat skimmer (Kolla in sista bilden...). Som vanligt var det inga problem med appliceringen alls, men min magnet hade ramlat av så jag var tvungen att limma fast den igen. Men det är ju ingen big deal.. Ett skepp kommer lastat med bilder:
 

Kommentarer:

1 Linda:

Så snyggt:) färgen ser superfin ut men jag är lite osäker på det här med magnet grejen :)

Svar: Vad är du osäker på? Jag kan göra en liten film eller ett steg för steg inlägg om intresset finns :)
Anna

2 Linda:

Vore superkul med en film :) nä jag vet inte hela grejen tror jag. Men hade som sagt varit kul med en liten film på det :)

Svar: När vädret tillåter så kommer det ett litet klipp. Just nu regnar det, Blä!
Anna

3 josefine:

ser superfint ut :) synd bara att magnetlacken kom i så "höstiga" färger. hade gärna sett lite mer sommarfärger.

Svar: Det finns ju en rosa, någon grön osv :) Dom är mycket fina.
Anna

Kommentera här: