FOTD - Instagram style

 
Igår testade jag för första gången att fota dagens sminkning med Instagram då jag skulle springa på ärenden på stan och sedan på grillfest, det är ju så simpelt men jag glömde helt bort att lägga upp resultatet här också! Hoppas bildkvaliteten duger till bloggen också. Denna sminkning är en enkel sådan, och den består bara av fyra produkter (Så dagens produktlista blir en liten en). Här i danmark är det mycket varmt så jag passar på att testa en vattenfast eyeliner från Wet N Wild, och jösses vilken hållbarhet. Den kommer säkerligen dyka upp fler gånger på bloggen.
 
Produkter:
Benefit High Beam (Highlighter till ansiktet)
Idun Minerals Cornelia Lipgloss
Wet N Wild Megaliner - Black Sparkle
Isadora Dynamic Lash Mascara i svart

Kommentarer:

1 FruVesa:

Det där är alltså din hy utan någonting? Men, nej jag är inte avis.. =)

Superfint!!

Svar: Men nu smickrar du mig! ^^
Anna

2 Linda:

Jättefint :)

Svar: Tack!
Anna

3 Mia:

fint =)

Svar: Tack!
Anna

4 roxcat:

Du ser så fin och fräsch ut!

Svar: Tack vad du är gullig :)
Anna

Kommentera här: