EOTD - In the Navy.....!

Nu tycker jag att jag inte har visat smink på länge, och det är jag uppriktigt sagt rätt less på. Pollensäsongen har härjat mina ögon riktigt rejält i år och smink och EOTD's har varit ett minne blott. Jag fick utskrivet nya ögondroppar för ett tag sedan och det har verkligen hjälpt, så nu kommer det komma mer smink, lovar! Dagens sminkning är ett trevligt nummer där jag blandat en matt marinblå skugga med en skimrig nästan metallisk guldig skugga. Snyggt tycker jag själv, sotigt funkar alltid!
 
Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
Makeupstore Microshadow Regent
Sleek i-Divine Ultra Mattes v2 Palette - Marinblå skugga vid namnet "Ink"
Nyx Slide on pencil - Pure White
Eyeko Grafitti Eyeliner Pencil - Navy
Max Factor - 2000 Calorie Mascara 
MAC E/S Shroom (highlighter)
E.L.F Brow Kit - Light

Kommentarer:

1 kerstin:

Supersnyggt! Nu blir jag också sugen på lite navy-eyes :)

Svar: Tycker att det blev extra fint med den marinblå eyelinern också!
Anna

2 EkoJante:

Fint!

Svar: Tack!
Anna

3 Fanny:

Snyggt! :)
Regent är en favorit hos mig.

Svar: Samma här, gillar att den har en lite udda ton. Inte för gul guld men heller inte för grön olivtonad. Mycket fin!
Anna

4 Sara:

Skönt att pollenbesvären är under kontroll! Det där var minsann ett urfint öga! Jag har en hangup på marinblå skuggor just nu, men tycker att de ofta kan bli ganska kalla och hårda.. det råder visst den guldiga skuggan bot på :)

Svar: Ofta blir det dessutom "blåöga"varning på många marinblå sminkningar, tycker också att det guldiga hjälper lite mot det :)
Anna

5 josefine:

jättefint! älskar färgerna tillsammans :)

Svar: Tusen tack :) Tycker färgerna verkligen ger varandra något extra.
Anna

6 Emma P:

Det här var riktigt fint, härligt maffigt!

Svar: Tusen tack Emma :)
Anna

Kommentera här: