Too Faced Vår 2012

Jag är en sucker för Too Faced's söta förpackningar och fina produkter och här kommer ännu en kollektion i raden som har massor av produkter som jag suktar efter. Too Faced's Vårkollektion heter Natural Beauty och satsar på en "osminkad" look med naturliga produkter. Hela kollektionen finns redan hos Eleven.sedär man just nu får en fin GWP (Gift With Purchase) när man köper två produkter från Natural Beauty kollektionen. Mest gillar jag borsten Petit Pouf som är precis hur göllig som helst och som gärna hade fått ta hedersplatsen på mitt sminkbord. Läpp-paletten Natural Kiss tycker jag ser lite tråkig ut till både förpackning och innehåll men man vet ju aldrig. Vad tycker ni, är det något som lockar?
Glamour To Go Palette - 245 kr.
Matte Eye & Natural at Night paletter, 350 kr /st.
Too Faced Natural Flirt kit, 495 kr.
Natural Kiss Palette 275 kr & Natural Radience Face Palette 395 kr.
Petit Pouf borste 175 kr & Tinted Beauty Balm 345 kr.

Kommentera här: