Önskelista - Januari 2012

Jag håller just på att läsa till terminens största tenta och håller på att dö av utmattning. Som bloggerska känner jag mig lite dålig just nu, då jag knappt har tid till att sminka mig (Därför har det blivit ett gäng inlägg med produktnyheter) men jag vet att jag kommer få mer tid till att blogga efter tentan som är på tisdag. Jag sitter och suktar lite efter produkterna ovan och dregglar mest åt den fina paletten från Lime Crimes China-doll kollektion. Efter att ha varit inne och provdoftat The Body Shops nya Chocomania-produkter blev jag även rejält sugen på deras Body Butter (Även fast jag inte tycker det är fullt så chokladigt som namnet antyder).
 
1. Yves Rocher Vattenfast Kajal i alla färger, 59 kr.
2. The Body Shop Chocomania Body butter, 175 kr.
3. Revlon Lip Butters (Ebay).
4. Origins Checks & Balances rengöring (Finns hos Åhlens city). Läs gärna Glitter Sisters recension här.
5. Lime Crime China Doll Palette, 34,99 dollar.

Kommentarer:

1 kerstin:

Paletten ser ju helt extremt fin ut!



Heja på ed pluggandet!

2 Ninni:

Revlonstiftet i någon av färgerna står på min inköpslista också. :-)

3 cecilia dijkstra:

Vet du någon hemsida där man kan köpa Revlon Lip Butters ifrån? Alltså förutom ebay :)

4 Honi:

Kerstin: Tack! Det går sakta men säkert framåt..



Ninni: Ja dom är så himla fina!



Cecilia: Får erkänna att jag inte letat runt så mycket men vad jag vet så är det ebay som gäller just nu. Det verkar inte som att dom har utkommit i storbritannien heller så UK-hemsidor verkar också vara uteslutet!

5 Omygloss:

Revlon's lip butter är jag också himla sugen på!

6 Glitter Sisters:

Du kommer älska Checks & Balances! Köp, köp, köp! (Nejdå, jag hetsar inte alls) :0) /N

7 Lotta:

Revlons läppgunk intresserar även mig. Yves Rochers vattenfasta kajal har jag i 4 färger, gillar dom mycket.

Lycka Till på tentan!

8 H:

Paletten ser ju helhäftig ut! :) Lycka till med tentan!

9 Fraj:

Oh, lycka till med tentan!

10 Anonym:

åh, body shops produkter är verkligen fantastiska, tycker aldrig att man kan få för mycket av dom :)

Kommentera här: