Önskelista - December 2011

Här kommer December månads önskelista (om än lite sent, men vad sjutton!). Jag köpte en liten box med Lancomeprodukter i deluxe-prov-form och fattade genast tycke för Lancome Hypnose Mascara.. Så mycket att jag faktiskt gärna vill ha den i fullstorlek. Urban Decay's hypade palett Naked har fått en uppföljare i form av "Naked 2" som har ett liknande koncept men lite annorlunda ton.

I lackväg har jag två önskningar, Virtual Violet från Sally Hansen som jag haft i handen tusen gånger hos Matas samt OPI's Save me som är släppt i samarbete med sångerskan Nicki Minaj. LUSH's Cupcake mask till ansiktet har blivit otroligt omtalad i blogg och youtubevärlden och jag är sugen... Frågan är väl om man skulle kunna hålla sig från att smaka lite om den nu luktar så gott som alla säger?

Jag har faktiskt just beställt hem en av dessa grejer, vilken tror ni det är?

Kommentera här: