L'oreal Color Infallible Eyeshadow - Hourglass Beige

Jag har swatchat L'oreals Color Infallible skuggor så galet många gånger på jobbet men aldrig riktigt kommit till skott, därför blev jag superlycklig över att denna i färgen Hourglass Beige låg i en goodiebag som jag fick på ett event hos L'oreal och Maybelline förra året. Color Infallible är en udda blandning av en krämskugga och en vanlig puderskugga, utan att den blir svårblandad eller lägger sig i veck (Best of both worlds någon?).
Skuggorna utlovar 24 timmars hållbarhet, och det har varit lite svårt att testa då jag sällan bär smink i så lång tid. Däremot så har jag haft skuggan på från klockan 07.00 och till klockan 01.00, och hade inga anmärkningar på skuggans hållbarhet(Som vid detta tillfälle hade blivit applicerad utan primer eller bas för testningens skull). I allt så gillar jag detta och har redan fingrat på några fler, mitt enda problem är förpackningen som känns otroligt "upp-och-ner" med plastfönstret neråt istället för uppåt. Tror bara det är en vanesak men det är svårt att vänja sig..
Finns hos: Kicks, Åhlens etc.
Pris: Ca 115 kr.
Finns i: 18 nyanser.
Mitt betyg: 4/5, förpackningen drar ner betyget.

Kommentera här: