FOTD - Toned down

Eftersom mitt öga fortfarande håller på att repa sig från katt-incidenten så har det inte blivit mycket smink på sista tiden tyvärr, men nu när jag kikade igenom min kamera hittade jag dessa bilder på en sminkning jag inte ens kommer ihåg att jag haft. Tänkte att det passar bra att visa nu när jag inte kan bära så mycket smink!
Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
GOSH Eyeshadow Stick Love That Beige
Manlypaletten
Milani Liquif'eye Kajal Black
Eyeko Grafitti Pencil - Black
Lancome Hypnose Mascara
MAC E/S Shroom (Highlighter)
E.L.F Mineral Lipstick Runway Pink

Kommentarer:

1 FruVesa:

Jag måste se till och skaffa mig Runway Pink för vilket vackert stift!

2 Emelie - Crazynails:

Måste bara säga att dina ögonbryn är jättefina! :D

3 kerstin:

Finfint!



Jag måste ha missat något här bara, har du skadat ögat? Det låter inte så kul :/

4 Honi:

Fru Vesa: Jag är ingen stor läppstiftsanvändare men detta åker nästan alltid på, det är så lättburet!



Emelie: Tack! Jag hatar dom själv, för dom lever sitt eget liv ibland!



Kerstin: På nyårsafton råkade min väninnas katt sätta en klo i mitt öga så jag fick en repa på ögat.. :/ Men det är så gott som bra iigen, tack och lov. Vill bara låta ögat vila ett tag så det inte händer något!

5 kerstin:

Sånt händer ibland. Skönt att det inte blev något bestående!

Kommentera här: