FOTD - Subtle Drama

Här kommer dagens sminkning, en dramatisk men nedtonad cutcrease med brunt, grått och vitt. Jag har låtit ögonen vara mer markerade än normalt och applicerat ett nudefärgat läppglans för att se till att det inte blir för mycket till vardags. Läppglanset jag använt är en storfavorit som heter Real Nude och kommer från NYX.
 
Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
Idun Minerals Duo Eyeshadow Mårbacka
Idun Minerals Kvartett Styvmorsviol
NYX Slide On Pencil - Jet Black
L'oreal Volume Million Lashes - Extra-black
NYX Lipgloss Real Nude
L'oreal Touche Magique Concealer D1-2
Nivea Stay Real Foundation - Ivory/vanilla
E.L.F HD Powder

Kommentarer:

1 Kerstin:

På min skärm ser den ljusa skuggan nästan lite ljusblå ut, jättefint!

2 Sminkhörnan:

Läpparna är riktigt snygga och ögonen också såklart, men jag gillar verkligen tonen på läpparna!

3 Emma:

Fint :)

4 FruVesa:

Såg lite vintrigt ut! Gillar skarpt läpprna, måste ta mig för att köpa lite nyx ser jag.. har suktat länge nu..

Kommentera här: