FOTD - Fireworks

Här kommer dagens sminkning, en festlig sådan med silvrigt glitter under ögonen och fina färger på ögonlocket! Har haft många neutrala sminkningar på sista tiden så jag kände för något lite roligare, så mina favoritfärger fick ta stor plats. Idag jobbar jag till klockan 5 så jag har fullt upp! Ni är många som frågat vad jag jobbar med egentligen och svaret är skönhet, som sig bör! Jag jobbar i parfym/smink-avdelningen i en gigantisk stormarknad och där trivs jag bra. Under våran avdelning har vi även böcker och ljus/servetter men jag vägleder för det mesta kunder angående parfymer eller smink, så nu vet ni det! Jag deltidsjobbar bara eftersom jag går på universitet fulltid, men det är kul att ha många bollar i luften.

Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
NYX Jumbo Eye Pencil - Milk
Manlypaletten
MNY Eyeshadow nr 613 (Silver)
Makeupstore Mixing Liquid
GOSH Extreme art eyeliner nr 19 (Glittersilver)
Jesse's Girl Eyedust - Mardi Gras
Max Factor Kohl Pencil 010 White
Lancome Hypnose Mascara
Eyeko Grafitti Eyeliner
MAC E/S Shroom (Highlighter)
Yves Rocher Läppstift Beige Rosa

Kommentera här: