Essie Navigate Her Våren 2012

Till våren 2012 släpper Essie 6 nya lack i en ny kollektion vid namn Navigate her. Kollektionen består av tre ljuva ljusa pastellfärger och tre lite mer pangiga färger (Som ger mig vibbar från tidigare Braziliant-kollektionen från samma märke). Kollektionen beskrivs som en kollektion som hyllar den ambitiösa, vackra och slagkraftiga kvinnan som vill ha en nagellacksfärg till varje tillfälle. Jag blir rätt sugen på fina gröna Navigate Her, jag har inget liknande i samlingen. Ser ni något ni gillar?
Navigate her: Ljus pastellig grön.
A Crewed Interest: Ljus pastelligt hudfärgat lack med en hint av persika.
To Buy or not to Buy: Ljuslila skimmerlack.
Ole Caliente: Knalligt rött krämlack.
Orange, It's obvious!: Knall-orange krämlack som drar mer åt det röda hållet.
Tour the Finance: Mörkrosa lack med ett lätt ljusrosa skimmer.

Lacken släpps i USA i Februari men som vanligt har jag tyvärr inget precist släppdatum för Sverige. Swatches på samtliga lack kan man hitta hos Scrangie (Länk).

Update: Preliminärt släppdatum för Sverige är i Mars 2012.

Kommentarer:

1 kerstin:

Jag är mest sugen på det gröna.

2 Mrs Data:

Det orangea. Satt och pep när jag såg bilderna inne hos Scrangie. ;)

3 Sara - lackat:

snygga lack! jag är mest sugen på de orangea :)

4 Nailtastic:

Jag känner mig faktiskt rätt så sugen på den här kollektionen. Navigate Her känns som ett måste. Men jag skulle också kunna tänka mig A Crewed Interest, Ole Caliente och Orange, It's Obvious.

5 FruVesa:

Swatcherna på denna kollektion gjorde att jag fatnade för två lack som annars inte alls skulle få mig att fastna.. A Crewed Interest och Tour the Finance

6 Annie:

Jag vill ha alla! De ser ju så himla fina ut :D

7 Edge by K:

Det lila skulle inte sitta helt fel ju! :)

8 Honi:

Kerstin: Jag också faktiskt, tycker det ser jätteläckert ut.



Mrs Data: Jag tycker det är jättefint men det påminner allt för mycket om det från Braziliant kollektionen att jag tror jag låter bli!



Sara: Det verkar som att det orangea är det mest populära lack från kollektionen, men det är ju inte så underligt för det ser så fint ut på alla swatches jag sett!



Nailtastic: Navigate her är ett måste för mig också, skulle gärna vilja jämföra det med Absolutely Shore. Tror dom är lika!



Fru Vesa: A crewed interest fångade också min blick men jag är bara rädd att det ska "clasha" totalt med min ljusa hy.. :/



Annie: Tycker det var bra variation så det kan jag förstå!



Edge by K: Jag är en fanatisk lila-älskare så jag håller med, lila skulle inte sitta fel!

Kommentera här: