EOTD - Spring in my heart

Förlåt att jag spammar er med bilder men bilder säger ju mer än tusen ord heter det väl? Idag är jag färgglad igen(Som vanligt?) i blåa och rosalila färger med rejält skimmer! Även om det ser helt galet ut på bilden där jag har stängt öga så är färgerna dova nog i verkligheten att jag kan ha detta på jobbet utan att någon reagerar(Inte för att jag jobbar idag, det var firmafest igår...)! Bonusbild på dagens lips som fått sig en omgång av mineralstiftet Runway Pink från E.L.F.
Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
NYX Jumbo Pencil - Milk
Manlypaletten
Jesse's Girl Eyedust i Mardi Gras och Ultra Violet
Mixing Liquid
Eyeko Grafitti Pencil - Black
Max Factor Kohl Pencil 010 White
L'oreal Volume Million Lashes Extra-black
E.L.F Mineral Lipstick Runway Pink
MAC E/S Shroom (Highlighter)

Kommentarer:

1 kerstin:

Fint är härligt färgglatt!

2 Sara - lackat:

snyggt!! :D

3 Ninni:

Åh, vad fint! Älskar skimret i den turkosa...

4 Mia:

så härliga färger =)

5 Honi:

Kerstin: Tack!



Sara: Tack gullo!



Ninni: Ja det är helt fantastiskt, och den satt hela dagen även fast det var en lös-skugga!



Mia: Tack!

6 roxcat:

Jättevackert, den turkosa skuggan ser väldigt fin ut!

Kommentera här: