Yves Rocher Vanille Noire Parfym

Av någon underlig orsak har jag alltid trott att Yves Rocher's parfymer generellt haft en doft av gammal dam, ni vet sådär huvudvärks-tunga parfymer som gamla damer ibland har..
När Yves Rocher hade ett erbjudande om att man fick välja en gratis produkt med sin beställning (Tror det var "max 400 kr i värde") så klickade jag hem denna efter att ha läst Julias recension(klicka här och läs vad hon tyckte!). Jag ÄLSKAR vaniljdofter men tycker ofta att dom jag hittar luktar billigt och syntetiskt istället för mjukt, sensuellt och mystiskt. Vanille Noire har en kryddighet som jag gillar som ger mer dimension till en doft som lätt blir lite platt. Love!

Finns hos. Yves Rocher.
Mitt betyg: Jag sätter inget betyg då just parfymer är så individuellt.

Kommentarer:

1 Therese Hallberg:

Håller helt med dig, Yves Rochers parfymer brukar alltid överraska.

2 Lotta:

Jag har också denna och älskar den! Luktar jättegott!

Yves Rocher har faktiskt en del bra saker!

3 josefine:

jag gillar denna också jätte mycket :) precis som du skriver så brukar vaniljparfymer kunna dofta billigt. denna doftar mer lyxig vanilj!

4 Honi:

Therese: Ja jag har fått mersmak och kan definitivt tänka mig att testa en till!



Lotta: Tur att jag tog steget och klickade hem denna för den är underbar, den är så härlig!



Josefine: Dom där supersöta och syntetiska dofterna har jag svårt för men denna överraskade verkligen!

Kommentera här: