Wet N Wild Color Icon Eyeshadow Palette - Comfort Zone

Jag erkänner, jag har en stor förkärlek för allt som heter paletter och ögonskuggor och kunde inte hålla mig från att köpa denna. Comfort Zone kommer från Wet N Wild och innehåller 8 otroligt läckra skuggor i neutrala toner med en stor variation på ljusa och mörka toner. Paletten innehåller uteslutande skuggor med antingen hel eller halvskimrig finish, alltså inga matta skuggor.
 
Mitt stora problem med budgetskuggor brukar alltid vara att dom är otroligt smuliga, och att dom oftast har lite sämre pigmentering än lite dyrare skuggor men denna palett har inget av dessa problem. Skuggorna är otroligt trevliga att jobba med och glider på som smör. Jag är imponerad..
 
 
Pris: 89 kronor.
Finns hos: Klicka här för en lista med återförsäljare.
Mitt betyg: 5/5.

Kommentera här: