Versace Bright Crystal Parfym

En av fördelarna med mitt jobb är att min chef ibland skickar produkter med mig hem, och jag blev överlycklig när jag fick en liten påse med Versace's parfym Bright Crystal med mig hem precis innan jul! Bright Crystal kommer i en jättesöt flaska som har en kork som liknar en diamant, och själva parfymen har en ljus rosa färg.
Jag upplever Bright Crystal som en bra blandning av blommig och fruktig, och den är väldigt fräsch och frisk utan att den blir för stark. Doften känns väldigt kvinnlig utan att kännas för tantig eller för flickig, snarare ett mellanting som jag gillar.
 
Toppnot: Granatäpple & yuzu
Hjärtnot: Magnolia, pion & lotus
Basnot: Acajou, ambra & mysk
Toppnot: Granatäpple & yuzu
Hjärtnot: Magnolia, pion & lotus
Basnot: Acajou, ambra & mysk

Finns hos: Kicks etc.
Pris: 439 kr.
Mängd: 30 ml.

Kommentera här: