theBalm - Time Balm Hudvård

Under en av mina vanliga surf-sessions där jag kikade igenom allt nytt i webbbutikerna fann jag theBalm's nya produkter hos Eleven, en komplett hudvårdsserie kallad TimeBalm. Serien innehåller massvis av olika dofter såsom Kiwi, Spearmint, Blueberry, Dandelion men mest är jag sugen på att testa Grapefruit! I serien finns det ansiktsskrubb, ansiktskräm, ansiktsmask, serum, ögonkräm, ansiktsvatten, cleansers, removers och ett par fler produkter. Jag ÄLSKAR retroförpackningarna och skulle absolut kunna tänka mig ha ett par produkter ståendes här hemma bara för utseendets skull (Fast priset är lite i högsta laget må jag säga). Priser och mer information på varje produkt kan ni hitta här hos Eleven.se.

 

Har ni testat några av theBalms hudvårdsprodukter? Vad tycker ni om förpackningarna?

Kommentarer:

1 Awesome Chemistry:

Älskar också förpackningarna! Så grymt söta.

2 The Cat:

Jag är sugen på några av produkterna..

3 Honi:

Awesome Chemistry: Eller hur! Så söta retroaktiga förpackningar.



The cat: Vilka? :) Jordgubbsserum låter spännande tycker jag.

4 The Cat:

Några utav ansiktsmaskerna/krämerna och såklart jordgubbsserumet =)Gurkmisten låter trevli också!

5 Honi:

The Cat: Gurkmisten skulle jag faktiskt också kunna tänka mig, och vanilj-krämen!

Kommentera här: