Schwarzkopf Gliss Daily Oil Elixir

Är det något som är farligt med mitt jobb är att man alltid lyckas få med sig produkter hem att testa... Nu i februari har en ny hårolja från Schwarzkopf Gliss lanserats på marknaden till ett rejält nerbantat pris (79 kr) om vi jämför med lyxmärkenas oljor.
Jag har tidigare provat Orofluido och gillat den och är jättespänd på att se om denna håller det den lovar. Produkten kan användas på ett gäng olika sätt, f.ex som en näringsgivande intensivkur efter tvätt, efter man har stylat sitt hår för att ge håret lite mer glans samt innan tvätt för att ge torrt och trist hår en boost av fukt. Vi får se vad jag tycker, men en recension kommer såklart så fort jag känner att jag testat nog för att se hur den fungerar och beter sig under längre tid!

Kommentarer:

1 Mrs Data:

Under hundralappen!? Nu blev jag mycket nyfiken...

2 Sminkhörnan:

Hade varit kul om den kunde stå sig mo frisörsprodukterna, det skulle man spara många guldpengar på!!!

3 Johanna Karlsson:

Jag tycker personligen att den är väldigt bra! Den luktar väldigt mycket men väl i håret blir doften gudomlig :D

4 Honi:

Mrs Data: Eller hur! Om det fungerar till det priset så är det ju underbart!



Sminkhörnan: So far so good är det enda jag kan säga, mitt hår blev jättemjukt och fint!



Johanna Karlsson: Jag slogs också lite av doften i flaskan men det är som att den blir mindre i håret, än så länge gillar jag den men vi får se hur effekten blir i håret efter ett tag!

5 Caroline | Makeupedia.se:

Ska också testa denna! Och har ännu en olja på g, är galet förtjust i håroljor :D

6 Lotta:

Jag skulle vilja fråga om det "bara" är olja i? Dvs om den innehåller silikon? Moroccan Oil tex innehåller mycket silikon och jag vill helst undvika det.

Men den låter helt klart intressant! Plus för bra pris!

7 Honi:

Caroline: Jag också, hår-räddaren i nöden!



Lotta: Det är Cyclomethicone och dimethiconol i så helt silikonfritt är den inte!

8 Emelie:

Oh, känns som att jag gjorde ett fynd nyss då. Kom precis hem med en sån där, betalade bara 49 för min! Ibland måste man älska willys :)

9 Honi:

Emelie: Ja det låter inte illa får jag säga! :) Vilket fynd!

10 Hanna:

Tycker du att den är prisvärd och fungerar? :)

Kommentera här: