Revlon Lip Butter - Strawberry Shortcake


Sedan Revlons Lip Butters började bli omtalade på amerikanska skönhetsbloggar och på youtube har jag varit OTROLIGT nyfiken och för ett par veckor sedan tog jag äntligen tag i mitt suktande och beställde hem ett på ebay. Jag beställte hem ett ljust rosa i färgen Strawberry Shortcake och efter ett par dagars intensivt testande kan jag rapportera att jag är såld. Dom är krämiga och känns återfuktande SAMTIDIGT som dom har en rejäl dos pigment. Jag är redan sugen på ett gäng fler, bland annat bäriga Berry Smoothie eller den mer pangigt rosa Lollipop. Det enda problem jag har med dessa är hållbarheten, då dom är så krämiga och lika läppbalsam i konsistensen så behövs det bättras på då och då men jag tycker det är värt det.
Revlon säljs ju som bekant inte i Sverige, men Revlon Lip Butters släpps i Storbritannien i Mars så om man har inplanerat en resa och gillar läppgunk rekommenderar jag absolut att ta en kik på dessa!


 
Finns hos: Ebay är just nu det enda inköpsstället för oss i Norden.
Pris: 7-10 dollar.
Mitt betyg: 4/5, hållbarheten är det enda som är ett problem med dessa.

Kommentarer:

1 Glitter Sisters:

Jag är också sugen på Revlon Lip Butters. Ska kolla in dessa i Dubai. Har hört att de är lite uttorkande. Eller? /N

2 Josephine:

Vad fint det var, nu blir jag också sugen!

3 Linda:

Ser såå fint ut :)

4 Honi:

Glitter Sisters: Jag tycker inte dom känns uttorkande faktiskt, men jag har hört att några tyckt det.



Josephine: :) Underbart fint!



Linda: Det är det, nu vill jag ha fler!

5 roxcat:

Så fint det ser ut! Jag är allt lite sugen på att prova det här, jag brukar gilla stift som är lite mer krämiga.

6 kerstin:

Gudomligt fint och fräscht!

7 Honi:

Roxcat: Jag också, det är perfekt till vardags men jag älskar att man kan pumpa upp pigmenteringen med fler lager till fest också!



Kerstin: Tack! Tycker det är otroligt användbart :)

8 Yolii- in London:

jattenice.. har kollat igenom din blogg o den e jattenice.. following..x

9 Honi:

Yolii: Vad kul att höra! :)

Kommentera här: