Operation Lacksamling

 
Cactus höll på att om-organisera sin lacksamling för ett tag sedan och jag blev inspirerad av att göra det samma! Min lacksamling är långt ifrån stor, men jag är glad över det jag har och allt kommer till användning! Min lackförvaring är en liten minibyrå i hård kartong som jag fyndat för 30 kronor i en "alltmöjligt"butik här i stan. Från början hade jag filmat en hel video på detta men när jag skulle föra över videon till datorn visade det sig att filen var korrupt, buhuu! Men vi tar det en annan gång, det lovar jag! Utöver lacken i lådorna har jag även en korg med otestade lack vid mitt sminkbord så jag har även ett gäng som inte syns på bilderna. Jag har inte skrivit ner varje individuellt lack men om det är något ni funderar över så hojta gärna!
 
 
Låda nr 1 innehåller lite mer "fancy" märken såsom OPI, China Glaze, Chanel, Essie och Orly.
 
Låda nr 2 innehåller lite billigare märken såsom Depend, E.L.F, Eyeko och Isadora.
 
 
Låda nr 3 är "randomlådan" som innehåller allt möjligt som inte riktigt passar in någon annan stans. Här huserar bland annatEssence, Mavala, Wet N Wild, Miyo och H&M.

Kommentera här: