Miyo Super Lash Mascara 3-in-1

Jag erkänner att jag blev lite skeptisk till denna lilla lila hylsa med spetsmönster från det nya budgetmärket Miyo redan innan jag hade testat den. Vi är ju allihop van till dessa svarta eller mörkblå glansiga mascarahylsor med guld eller silver accenter och denna är verkligen helt tvärtom allt som är normalt i mascaravärlden. Ni ska se bort från mascarahylsan dock, för detta är faktiskt en riktigt bra vardagsmascara som håller hela dagen och separerar fransarna fint samtidigt som dom får en lätt dos volym. Något jag hatar är mascaror som flagnar av under dagen och gör att man ständigt känner behovet av att hålla koll på sitt smink(för vem vill se ut som en panda?), men denna har inte det problemet..
 
Mascaror är ju oftast väldigt dyra så att detta budgetalternativ som kostar 59 kronor faktiskt håller måttet i mina ögon är fantastiskt tycker jag!


Pris: 59 kr.
Finns i: Svart.
Finns hos: Återförsäljare uppdateras löpandes på Miyo's facebooksida. Släppdatum är i slutet av februari och Mars.
Mitt betyg: 4/5.

Kommentera här: