Månadens Favoriter: Januari

Januarifavoriterna har varit lite mer hudvårdsfokuserande än normalt, med The Body Shop's Body Butter i doften Cranberry Joy som största favorit. Jag var inne hos TBS för att köpa en back-up på rean bara för att inse att dom inte hade fler...
 
I den söta rosa burken ligger Soap & Glory's underbara bodyskrubb Flake Away som jag köpte i Tyskland för någon månad sedan. Samma älskade doft som hos handkrämen Hand Food från samma märke, love!
 
Wet'n'wild levererar en fantastiskt bra budgetpalett vid namn Comfort Zone, krämiga och välpigmenterade skuggor. NYX Slide on Pencil har faktiskt blivit en stor konkurrent till fantastiska Milani Liquif'eye som jag recenserade här(Spoiler, den fick en femma!).
 
Till sist har vi L'oreals Touche Magique concealer som räddat mig från att se trött ut i tentatid. Alla fem är fantastiska!

Kommentarer:

1 Lotta:

Tycker det är roligt att se favoriter! Man får lite tips.

Paletten ser fin och användbar ut, fina snygga färger!

2 Sminkhörnan:

Älskar också WnWs palett, den är ljuvlig och väldigt användbar!

3 Lotta:

Min vinst kom nu precis!!! Tack igen, och tack för proverna! Det ska bli kul att prova allting. Ser mycket fint ut! Det kom ju verkligen snabbt!

Ha en bra dag!

Kram, Lotta

4 Linda:

Paletten ser superfin ut :)

5 Honi:

Lotta: Paletten är ett budgetkap, rekommenderas verkligen! Vad kul att produkterna kom fram så snabbt! Hojta gärna när du testat dom och berätta vad du tyckte! :)



Sminkhörnan: Eller hur! Förstår inte att jag väntade så länge på att köpa den.. Nu är jag sugen på fler.



Linda: Den håller överraskande god kvalitet faktiskt. :)

6 Emilie:

Flake away ser ju rätt spännande ut faktiskt :O Och alltså, jag måste erkänna det, jag har comfort zone hemma och jag har inte ens öppnat den än >.< Men jag har inte hunnit swatcha den och då vill jag inte sätta penslarna i den :P

7 Aidas Make Up:

Jag ångrar supermycket att jag inte köpte TBS Cranberry Joy body butter då jag tyckte den luktade bäst av alla! Lyckos dig =)

8 Josephine:

Comfort zone är jag så sugen på!

Kommentera här: