Lush Alla Hjärtans Dag

Till alla hjärtans dag varje år släpper Lush nya produkter (och gamla godingar) med alla hjärtans dag tema, och jag ser alltid fram emot det! Egentligen är jag inte en sån tjej som firar alla hjärtans dag, det är alltid så överfyllt överallt med 1000 miljoner kärlekssjuka par.. När det kommer till Lush, blir jag helt plötsligt lovesick och vill köpa allt! Mest sugen är jag på en bit av Sweetheart tvålen som beskrivs ha en doft av Vanilj, Mandarin och Jasmin (Mums)!
1. 25:43 Parfym, 199kr/100g.
2. Chou Chou... I love you Toothy Tabs, 49 kr.
3. A million kisses Liptint, 99 kr.
4. Leap Frog Bath Bomb, 49 kr.
5. Love Potion Massage Bar, 99 kr.
6. Magic Mushroom Bubble Bar, 59 kr.
7. Sweetheart Soap, 59 kr.
8. PS. I Love You Giftbox, 279 kr.
9. Do Knot Disturb Gift, 279 kr.

Kommentarer:

1 Aida:

A million kisses lip tint ser jättefin ut! =)

2 Gabriella - Hårdrockare ut i fingerspetsarna!:

Hej! Jag tänkte bara höra med dig som är "sminkexpert" (höhö) om du vet någon/några riktigt bra svart inliner kajal som verkligen sitter där?? Jag är så trött på att använda en vanlig kajal som ändå bara har "runnit ur" ögat efter någon timme så att jag måste fylla på... dessutom använder jag linser så det är inte så bra för linserna heller...



KRAM! :D

3 Honi:

Aida: Ser ut som att den har rejält med pigmentering också!



Gabriella: Sminkexpert, ja jösses! Jag rekommenderar Slide on Pencil från NYX i färgen Jet Black eller Milani Liquif'eye i svart och sen ett tunnt lager med svart skugga ovanpå. Älskar bägge och har inte hittat bättre eyeliners, finns på ebay eller Cherryculture.

4 Louise - Fotoblogg:

Hoppas du får en Toppen dag! :D

5 BEAUTY SECRETS Tävling pågår!:

Jag älskar Lush:D Jag beställde ett par söta grodor från Valentine kollektionen.:) Och även andra grejer.

Och ska snart hämta mitt paket, jippii!

6 Honi:

Louse: Tack detsamma!



Beauty Secrets: Jag älskar också Lush! Jag beställer dock från brittiska sidan, det blir otroligt mycket billigare :)

7 BEAUTY SECRETS:

Jag brukar köpa på stan, men nu beställde jag för dom hade erbjudande att man fick gratis produkter värd 500 SEK om man beställde för 500, bara på nätsidan. Den hade dom bara en dag så jag hade tur! Frakten är ju så himla dyr. Vad bra att veta att det blir billigare från den brittiska sidan, visste inte det!

:)

8 Tezzilicious - Bloggen om Foto & Skönhet:

sv: Jo den blev en favorit direkt ^^,

9 Wysteriia:

Svar: Ja tyvärr så drev det mig till vansinne..jag vet inte hur mycket jag har svurit ;) Nåja, man kan ju inte gilla alla mascaror och denna går tyvärr bort för mig.

10 Hanna:

Sv: Tack så mycket! Det är en blanding av Eyepencil Duchess och Copacabana från Make up Store under ögat :D

11 B R O W N S U G A R:

Va inne på Lush idag och fick med mig några godbitar hem :)

12 Helena:

Produkterna ser ju helt underbara ut, vill ha nästan allihop!

13 Honi:

Beauty Secrets: Himla härligt att få med så mycket produkter, deras nya hemsida är ju så fin men jag håller mig till den brittiska! :)



Brownsugar: Ville önska att jag kunde kika in hos LUSH jag också, så trist att det inte finns i Danmark!



Helena: Samma här! Lite väldoft och mysiga fina produkter slår ju aldrig fel :)

Kommentera här: