FOTD - Norrsken

Idag är jag tydligen världens värsta fotograf, för det enda jag lyckas ta kort på är antingen halva mig eller hela mig ofokuserad, ni får alltså nöjas med en halv FOTD! På läpparna har jag underbara Strawberry Shortcake som är ett Revlon Lip butter (love!). Sminkningen är inspirerad av dom vackra norrskenen som man kan se i min hemstad där uppe i norr, det är otroligt vackert med alla skiftningar i blått, rosa, grönt och lila och jag har med alla färger i sminkningen (några mer nedtonat än andra dock). Vad tycker ni, lyckas jag fånga norrskenet?
 
Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
NYX Jumbo Eye Pencil Milk
Estee Lauder surreal violet palette
Jesse's Girl eyedusts - Baby Blue, Peek-a-Boo, Sunstone & Troublemaker.
Milani Liquif'eye Kohl Pencil - Black
Lancome Hypnose Mascara
MAC E/S Shroom (Highlighter)
Revlon Lipbutter Strawberry Shortcake
E.L.F Studio Blush - Gotta Glow
Isadora Brow Pencil 22 Light Brown

Kommentarer:

1 Emilie:

Oh, det ser jättefint ut! Jag gillar verkligen hur guldskimret ter sig mot det lila :D

2 Kerstin:

Underbart fint! Jag tycker att det ser ut som att du fångat norrskenet fint!

3 emma:

gud vad fint!

4 Annie:

Vad snyggt!

5 Lotta:

Mycket snyggt!

6 Nathalie:

Snyggt! :D

7 Blowfish:

Du är så duktig på att få det att se så naturligt ut utan skarpa kanter! :)

8 Honi:

Emilie: Tack! Tyckte det poppade upp det hela lite :)



Kerstin: Tusen tack :) hade gärna haft med lite mer blått men det kändes som att det skulle bli för mycket!



Emma: Tack!



Annie: Tusen tack!



Lotta: Tack!



Nathalie: Tack! :)



Blowfish: Är det något som är svårt så är det att lära sig att blenda men när det väl sitter i huvudet så sitter det där :) Tack fina!

Kommentera här: