FOTD - Comfort Zone

Idag testar jag en otroligt vacker palett från Wet N Wild som heter Comfort Zone (därav rubriken!). En recension på den kommer såklart i sinom tid men mitt första intryck är otroligt bra, förvånande bra faktiskt(En bild på paletten kan ni se i gårdagens inlägg). Jag testar dessutom foundation från MIYO, aningens för mörk för mig men det är inte något som direkt stör mig (skillnaden är hårfin, tror bara det är jag som kan se det). En trevlig vardagssminkning!
 
Produkter:
E.L.F Mineral Face Primer
Miyo Fresh Face Fluid Foundation - Pearl 01
E.L.F HD Powder
L'oreal Touche Magique Concealer
E.L.F Studio Blush - Gotta Glow (Highlighter)
Yves Rocher Fuktgivande läppstift - Beige Rosa
Wet N Wild Color Icon Palette - Comfort Zone
Mac Factor Kohl Pencil 010 White
Lancome Hypnose Mascara
MAC Kohl Pencil - Feline

Kommentera här: