Essie - Sure Shot 2012 Resort Collection

Essie släpper en ny så kallad "resortkollektion" varje år där inspirationen tas från resmål eller reserelaterade grejer. 2011 hette kollektionen Fair Game och årets resortkollektion går under namnet Sure Shot. Varje resortkollektion innehåller fyra lack, och i år går färgerna i en härlig lila och rosa ton med tre skimriga lack och ett i krämformula. Resortkollektionerna brukar släppas i Mars i USA, men som vanligt har jag ingen information om när och om dessa släpps i Sverige så det gäller att hålla utkik på f.ex Kicks hemsida!

Kollektionen innehåller:
No More Film - Blålila Cremelack
Pink-a-Boo - Ljust rosa lack med fina skimmerpartiklar
She's Picture Perfect - Ljus lavendel-lila med skimmer
Sure Shot - Pangig mörk rosa med skimmer
Kom ihåg att länka tillbaka till mitt inlägg om du också vill dela med dig av dessa bilder.

Kommentarer:

1 Sminkhörnan:

Denna gillar jag! Ser riktigt fina ut, alla faktiskt. Jag vill ha dom!

2 Kerstin:

Jag är inte så superpepp på denna kollektionen, faktiskt...

3 Honi:

Sminkhörnan: Jag är ju otroligt fast i allt som heter lila så jag blir också sugen!



Kerstin: Äsch, man kan ju inte gilla alla kollektioner (Då blir man ju fattig allt för snabbt :p ).

4 Anonym:

Jag har varit mer förtjust i tidigare års resort-kollektioner. De har iofs gått mer i blått, och blå lack är jag lite svag för...

5 Emelie - Crazynails:

Sv: Verkligen! Älskar lack som Rainbow Connection :)

6 Nailtastic:

Tycker inte att det är något av dessa lack som lockar tyvärr.

7 Jessica:

Sure shot skulle passa fint hos mig, de andra är också fina men inget som kallar mitt namn sådär superhögt faktiskt..



Tycker det är bra att du tydligt skriver att man ska länka till ditt inlägg osv, det finns så många som bara tar bilder och text utan att skriva något alls... :)

8 Honi:

Anonym: Så känner du för blått som jag har det med lila! :) Tur vi alla är så olika.



Nailtastic: Som jag skrev till Kerstin så kan man ju inte gilla alla kollektioner, då blir man ju pank direkt!



Jessica: Sure Shot tycker jag också ser fin ut men mest är jag sugen på No More Film (mörklila lacket)! Jag vill bara undvika att låta som ett stort pretto men det är så trist som bloggare när man spenderat timmar på att redigera råmaterial och sen tar någon annan det och kallar det sitt eget.. :(

Kommentera här: