EOTD - Rainbow liner take 2

 
Ni har ju sett min tidigare version av en regnbågsliner (och om inte så klicka här!) och här kommer en annan version som är lite blingigare och festligare än den andra(som jag tycker jag behöver kl 6 på morgonen när jag ska jobba, FML!). Jag har använt lösa pigment från Jesse's girl och Mixing Liquid från Makeupstore och lekte fram denna version. Jag gjorde en fransmarkering och la en tunn flytande eyeliner på övre fransraden för att fransarna inte skulle glömmas mitt i all färg. Jag leker fortfarande med tanken om att göra en liknande sminkning i gråskala men efter att ha provkört en gång så upptäckte jag att jag inte har någon vit produkt som är tillräckligt pigmenterad (NYX Jumbo pencil håll ok men det så underligt ut...).. Back to the drawing board!
 
Produkter:
Too Faced Shadow Insurance Lemon drop
Nyx Jumbo Eye Pencil Milk
MAC E/S Shroom (Highlighter)
Jesse's Girl Eyedusts - Blue Moon, Ultra Violet, Sparkle Gold, Flambe, Majestic Green & Mardi Gras
Eyeko Grafitti Pen - Black
Milani Liquif'eye Kohl - Black
Max Factor Kohl Pencil - 010 white
E.L.F Glitter eyeliner Stardust
Isadora Brow Pencil 22 Light Brown

Kommentera här: