EOTD - Pastel Brights

Gissa vem som saknar sol och sommar och ersätter längtan med färg i hopp om att få lite vårkänslor? Yours truly, såklart.. Idag blev det matt rosa och skimrigt blått och en massa highlighter i ansiktet för att ge lite djup. Inga ansiktsbilder idag (dåligt ljus som vanligt suck..) så ni får hålla tillgodo med lite närbilder istället!
 
Produkter:
Too Faced Shadow Insurance Lemon drop
NYX Jumbo Eye Pencil - Milk
Sleek i-Divine palette - Acid
MAC E/S Shroom (Highlighter)
Max Factor Kohl Pencil 010 White
GOSH Velvet touch eyeliner (Waterproof) - 001 Blue Moon
Eyeko Grafitti Pencil - Black
Lancome Hypnose Mascara

Kommentarer:

1 Sminkhörnan:

Jättefint!



SV: Mysigt är verkligen ordet. Men du det är ju skottår, du ska inte slå på stort och gå ner på knä???

2 Kerstin:

Snyggt som 17!

3 DragoonFly@soclog:

Tack så mycket! ^^ Ja absolut! Jag är väldigt nöjd :D

4 Honi:

Sminkhörnan: Tack! <3



Kerstin: Tack fina :)

5 roxcat:

Supersnygg sminkning!

6 Lotta:

Väldigt snyggt!

Får jag fråga om pennan du har till inliner sitter bra? Jag har en från MUS, men den är jättedålig, försvinner efter ett litet tag. Många använder Isadora har jag sett, men det är ju bra att ha lite alternativ!

7 Honi:

Roxcat: Tack fina!



Lotta: I överlag gillar jag faktiskt Max Factors kohlpennor men den vita verkar ha en annan liet mer pigmenterad formula. Jag tycker den sitter minst lika bra som Isadoras vita kajal, och om jag ska ut så brukar jag fixera min inliner med en puderskugga och då håller den garanterat genom vilken partynatt som helst.

Kommentera här: