EOTD - Electrobrights

ÄNTLIGEN lite nytt på EOTD-fronten säger ni säkert nu, och jag är benägen att hålla med. Tentan är över och min nya termin har redan startat, hur skönt som helst! Dagens sminkning består av gröna och gula toner och jag tycker det är otroligt snyggt att blanda dessa färger och sedan skapa lite djup med en mörk sotig grön i ytterkanten av ögonlocket.
 
Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
NYX Jumbo Eye Pencil Milk
Sleek I-divine Eyeshadow Palette - ACID
Manlypaletten
NYX Slide on pencil - Jet Black
Max Factor Kohl Pencil 010 White
L'oreal Volume Million lashes
MAC E/S Shroom
E.L.F Brow Kit - Light

Kommentarer:

1 Ninni:

Du är så duktig, jag älskar den gröna nyansen du använt under ögat, den är helt ljuvlig.

2 Kerstin:

Fantastiskt fint och uppiggande!

3 Patricia♔:

Snyggt med grönt:)



sv: Jo, OPI's lack är riktigt bra, samma sak med China Glaze. Fast jag tycker väl inte att IsaDoras lack är så dyra. DÅ blir väl depends dyrare, men tanke på hur lite det är i en sådan flaska. Dock tycker jag att OPI's är rätt dyra, känns lite saftigt att betala 150:- för bara en flaska. Nog för att dem är bra, men vill man köpa flera olika färger så går det ju inte att köpa OPI'S, inte för mig i alla fall. (Förlåt för mina röriga ord).



4 Malin:

Fint med färg, men häftigast var ändå den vita linjen som fortsatte ut i ögonvrån! Mycket coolt :)

5 Lotta:

Härligt gröna färger! Snyggt!

6 Honi:

Ninni: Du är så snäll! :) Visst är den läcker? Tror jag ska göra en hel sminkning med den..



Kerstin: Ja det behövs en dag som denna! :)



Patricia: Tack!



Malin: Ja det blev lite udda, tycker det är spännande hur mycket man kan leka med olika slags vingar :)



Lotta: Tusen tack!

7 roxcat:

Supersnygg sminkning!

8 Honi:

Roxcat: Tusen tack, den piggade upp rejält!

9 Emilie:

Urtjusigt! Jag är så galet förälskad i gröna sminkningar att jag blir alldeles till mig när jag ser fina sådana :D

Kommentera här: