EOTD - A.C.I.D

Idag har jag använt Sleek's Acid-palett som jag vann hos Maya för ett tag sedan. För att vara med i tävlingen skulle man beskriva en sminkning som man skulle vilja göra med paletten, och detta var min beskrivning:
 
"Min look skulle bli något av en solnedgångssminkning med röda, orangea och gula toner på locket och en blå eyeliner under ögat som går upp och möter en svart utvingad eyeliner. På den blå eyelinern under ögat skulle jag även lägga ett tunnt lager av ett fint prismatiskt glitter för att få lite mer dimension!"
 
Nu tyckte jag alltså att det var dags att ta tag i det och faktiskt göra den sminkning som jag fantiserat fram och bilderna ovan är resultatet! Vad tycker ni? Ses senare, nu kilar jag på jobbet!
 
Produkter:
Too Faced Shadow Insurance Lemon Drop
NYX Jumbo Eye Pencil Milk
Sleek I-divine Eyeshadow Palette - ACID
Eyeko Grafitti Pencil - Black
GOSH Extreme Art Eyeliner - 18 (Glitter)
Lancome Hypnose Mascara
Milani Liquif'eye Kajal - Black
MAC E/S Shroom (Highlighter)
E.L.F Brow Kit - Light

Kommentarer:

1 Blowfish:

Riktigt fint tycker jag! Letar inspiration till vad för sminkning jag ska ha på min fest ikväll, kanske jag kör på denna :)

2 H:

Wow!

3 FruVesa:

Riktigt fint!

4 Honi:

Blowfish: Tack fina :) Om du testar får du gärna skicka hojta till!



H: <3



FruVesa: Tack!

5 Sara:

Snyggt! :)

6 Jessica:

Oh, jag gillar't! Avundsjuk på dig som får ha paletten bland din samling, ja! :)

7 kerstin:

Smashing!

8 Honi:

Sara: Tack!



Jessica: Ja du förstår lyckan när jag fick sätta penslarna i den, den är underbar :)



Kerstin: Tack fina!

Kommentera här: