E.L.F Brightening Eye Colour - Nouveau Neutrals

 
Jag skulle köpa något jag verkligen hade behov för hos E.L.F för ett tag sedan och passade på när dom hade gratis frakt, och för att nå upp till gränsen så slank några småprodukter med i korgen också. Nouveau Neutrals är en av dom! Nouveau Neutrals är en liten ögonskuggepalett med fyra olika färger i neutrala toner. Själva paletten med ögonskuggorna är otroligt dumt utformad, för man kommer aldrig in i dom små hörnen med sin pensel och ibland lyckas man ta från en annan färg utan att det var det man egentligen hade tänkt.
 
Pigmenteringen är inte heller så mycket att hurra för, och av någon underlig grund är det blivit tillsatt extremt lite glitterpartiklar i skuggorna som stör mig rejält. Jag tycker att antingen ska det vara glittrigt så att man kan se det eller inte alls, inte detta underliga mellanting... Ja ni hör ju, ingen positivitet här! Jag har testat flera Brightening Eye Colours (Fler recensioner kommer) och aldrig upplevt att dom varit så dåliga som denna.. Nä hörrni, skippa den! Nedan har ni en bild på skuggorna applicerade på en primer i form av Too Faced Shadow insurance(Och det hjälpte ändå inte, på trots av hur bra TFSI är).
 
 
Pris: 15,75 kr.
Finns hos: E.L.F (Länk här).
Finns i: 19 olika utföranden.
Mitt betyg: 1/5.

Kommentera här: