Color Club Blossoming, Vår 2012

Till våren släpper nagellacksmärket Color Club en ny kollektion som fått det våriga namnet Blossoming, en hyllning till blommor deras skönhet. Kollektionen består av 6 lack varav 5 är i krämformula och utstickaren Diamond Drops är ett flakelack. Color Club's lack kan köpas via eBay, Transdesign etc. Jag gillar Color Club, jag tycker deras lack i överlag är otroligt lätta att jobba med så jag kommer med säkerhet att klicka hem Diamond Drops och möjligtvis Lavendarling!
 
Första raden: Sweetpea, Blushing Rose & Lavendarling.
Andra raden: Hydrangea Kiss, Diamond Drops & Blue-ming

Kommentarer:

1 Kerstin:

De ser fina ut, men inte så fina att det omedelbart rycker i klickfingret...

2 Honi:

Kerstin: Det enda jag verkligen vill ha är Diamond Drops, tycker det är så udda!

3 Emelie - Crazynails:

Vissa Ica Maxi brukar ha de :)

4 Linda:

Tycker alla lack ser väldigt trevliga ut :)

5 Lotta:

Tycker det är fina färger!

6 Ika:

Åh snyggt! Speciellt "diamond drops", vad kommer priset ligga på?



Sv: Samma här!

7 Honi:

Emelie: Brukar dom få in dessa LE-kollektioner också? Har hört att dom endast brukar ha lite från det fasta sortimanget.



Linda: Jag också, väldigt användbara och lite nedtonade!



Lotta: Visst är det, mycket fina våriga färger tycker jag!



Ika: Dom brukar gå på runt 3 dollars/st på transdesign och ebay. :)

8 Saga:

Dom finns på Ica Maxi och kostar 60 kr styck :) finns även i mini då kostar dom 20 kr st.

9 Honi:

Saga: Tack för tipset, tror dock bara det är enstaka Ica maxi som har dom... Vet att det varierar otroligt efter vad butikerna köper in och inte! Att dom har börjat med ministorlekarna är ju fantastiskt :)

Kommentera här: