O.P.I Mariah Carey (Vår 2013)

 
Till våren släpper O.P.I en lackkollektion i samarbete med sångaren Mariah Carey. Kollektionen består av åtta lack där fyra av lacken är så kallade Stage-lack och fyra är Studio-lack. Stage-lacken är en samling av fyra så kallade "Liquid Sand"-lack där lacken torkar med en sandliknande finish. Det rekommenderas att man inte använder topplack på Stage-lacken!
 
Studiolacken är lite mer nedtonade, med ett ljust rosa-lila glitter, ett kopparfärgat och ett ljust rosa med guldigt skimmer samt ett mörkt rödtonat lila lack. Ett gäng godingar! Liquid Sand lacken verkar väldigt spännande och udda, och jag skulle kunna tänka mig att testa Pink Yet Lavender också (Fint till vår-naglarna!).
 
Lacken släpps i Februari och kostar 150 kr/stk i Svenska butiker, men som vanligt kan man komma undan mycket billigare om man köper från utlandet. Det finns även ett litet mini-kit med alla fyra Liquid Sand lack, men det har jag tyvärr inga prisuppgifter på.
 
Vad tycker ni? Är det något som lockar?
 
A Butterfly Moment, Sprung, Pink Yet Lavender och Anti-Bleak
 
Stay The Night, Get Your Number, Can't let go och The Impossible
 
OBS: Låna gärna bilderna, MEN kom ihåg att länka tillbaks till mitt inlägg och uppge källa!

Kommentarer:

1 Ann-Sofie:

Ja jag gillar Stay the Night, Get Your Number, Can't Let Go, The Impossible och Pink Yet Lavender. Måste jag välja bara en så blir den blåa Get Your Number...

2 Nageldraken:

Studiolacken lockar mig inget vidare, men Stagelacken ser lite intressanta ut. Minikitet kanske skulle vara något...

3 Gelic' nail art:

Inga som lockar mig måste jag säga. Såg en swatch på det blåa sandiga, men jag var inte imponerad, alls. Men smaken är ju som baken. :)

Svar: Det är en spännande finish tycker jag, väldigt annorlunda må man säga. Det helt mörka röda och svarta Stay the night tror jag kan vara väldigt fint. Jag gillar såna vampiga lack så jag hoppas att det är lika fint som jag tror!
Anna

4 Yoannah:

Stay the Night ser ut att vara helt i min smak. Får hålla ögonen öppna i vår :)

Svar: Dom brukar dyka upp lite tidigare på t.ex Eleven så det kan vara värt att kika där, annars är eBay som alltid mitt bästa tips :)
Anna

Kommentera här: