NOTD - OPI "The Living Daylights" + Maybelline "Bourdeaux Escape"

 
 
 
Alltså, just nu går det verkligen inte att ta några som helst vettiga NOTD bilder så jag testade att fota i min hemmagjorda lightbox idag och bilderna ovan är resultatet. Vad tycker ni? Funkar det tror ni? Den första bilden blev lite gultonad men den andra är väldigt tätt på verkligheten.
 
Anyways, dagens lack-kombo består av mörka "Bourdeaux Escape" från Maybelline Colorama toppat med "The Living Daylights" från OPI's Skyfall kollektion. Jag slängde på ett lager matt topplack också och gillar det, men ska testa med en nude-bas och glossigt överlack snart också (Så The Living Daylights återkommer helt säkert..).

Kommentarer:

1 Ann-Sofie:

Såå vackert! O.P.I TLD är såå fin.

2 kerstin:

Himla fint! Light boxen verkar funka finfint, jag tror att jag behöver ngt liknande...

3 roxcat:

Det ser ut att funka bra med lightboxen! Jag har aldrig orkat fixa en lightbox själv så jag har önskat mig en i julklapp istället. Härlig manikyr =)

4 Omygloss:

Fiint :)

5 Stephanie :

Åh Gud va snyggt! Fick nu en stor craving på opilacket! Och lightboxen verkar funka fint, tur att det börjar gå mot ljusare tider nu :)

Kommentera här: