Isadora Glowstick - Vintage Rose

Nu kom ju Isadora's Glowstick i färgen Vintage Rose med höstkollektionen Paradox, så det är ett tag sedan, men jag tänkte att jag skulle visa er godbiten iallafall! Ett Glowstick är ett slags krämrouge i uppskruvbar stiftform, och just färgen Vintage Rose är en lite mörkare rosa med ett slags guldbronsigt glow. Fint såhär till vintern tycker jag när man känner sig lite torr och vill ha lyster.
 
 
Jag duttar helt enkelt bara med stiftet och blandar ut med antingen fingrarna eller en kompakt stipplingborste. Det går att bygga upp färgen genom att applicera flera lager men jag applicerar bara lite för ett fräscht "glow" på kinderna. Gillar! Funkar mycket bra även för oss som är väldigt bleka.
 
 
Pris: 125 kr.
Finns hos: Kicks, Åhlens etc.
Mitt betyg: 4/5. 

Kommentarer:

1 delinda:

snyggt, gillar konsistensen på denna :)

Svar: Samma här! Väldigt lättjobbat men sitter mycket bra under dagen :)
Anna

Kommentera här: