Idun Minerals Mascara - Silfr

Just nu har jag överflöd av mascaror här hemma, så jag tänkte att jag skulle börja beta av några och recensera dom här på bloggen! Då jag inte alls kunde välja vilken jag skulle starta med så fick pojkvännen välja, så det blir Idun Mineral's mascara vid namn Silfr som är först ut.
 
Silfr beskrivs som en längdgivande och separerande mascara som passar dom som har känsliga ögon(Och även kontaktlinsbärare). Jag gillar denna, överraskande mycket faktiskt. Det är busenkelt att bygga flera lager utan att det ser klistrigt och fult ut, och den håller mycket bra på mig under dagen utan tillstymmelse till nedfall. Formulan känns lite vattning men om ett par veckor har den nog blivit bättre och torrare. Ny favorit! 
 
 
Pris: 199 kr.
Mängd: 14 ml.
Finns hos: Eleven.se, Apoteket etc.
Mitt betyg: 4/5.

Kommentarer:

1 AnnaKaize:

Och ett bra pris också! Den här ska jag prova :)

2 Ninni:

Resultatet ser ju urfint ut!

3 kerstin:

Den gillar jag också!

4 Anonym:

Jag tyckte den var alldeles för torr för mina korta och små fransar. Köper den inte igen!

Kommentera här: