Adventstävling nr 4

 
Nu stundar julen minsann! I denna tävling ska vi tävla om tre produkter från E.L.F! Mineral infused face primer, ett tre-pack med blotting-papers och en Zit Zapper. Primern är en av mina favoriter till att hålla basen på plats under hektiska dagar och fester.
 
För att vara med i tävlingen ska du berätta för mig vad du gärna vill se mer av i bloggen under 2013! Kom ihåg att ange en giltig emailadress i e-postfältet!

Tävlingen avslutas den 30 December klockan 12.00 och därefter kontaktas vinnaren via email. Tävlingen är öppen för läsare med postadress i Danmark eller Sverige. Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. 
 
Jag önskar grattis till Tove (Ytliga Saker) som har fått email. 
 
Tack för att ni har varit med allihopa!

Kommentarer:

1 Anneli:

Jag vill se fler videoinlägg där du pratar om dina favoriter, recenserar produkter eller bara sminkar dig. :)

2 Dess/Drömteori:

Swatches på nyutkomna ögonskuggpaletter och så. :)

3 josefina:

fler videoinlägg, din blogg är redan så bra, så det är bara fler videoinlägg man saknar :)

4 Julia L:

Recensionsvideos och kanske steg för steg sminkningar skulle vara kul :)

5 mathilda eriksson:

oh svårt tycker du har så bra redan, men jag är en sucker för recensioner så det vore kul med massa sånt :)

6 Hanna Söderberg:

En "get ready with me" video skulle jag vilja se ;) Älskar blogginlägg i videoformat och jag älskar att se andras rutiner ;)

God jul <3

7 Tove (Ytliga saker):

Jag tycker väldigt mycket om dina sminkningar där man får se hela ansiktet i sin helhet, i komplement till dina "close ups".

God Jul!

8 Frida:

videoinlägg om månadens favoriter :) har märkt att du börjat med det nu, och jag gillar det :)

9 Celina:

2013 skulle jag gärna vilja se ännu fler produkttester, recensioner och new in. Blir alltid så inspirerad av vad jag ska köpa när jag ser att många bloggare har bloggat om det!
Kram och god jul!

10 Sanna:

Jag vill gärna se mer recensioner på olika produkter, gärna budgetvänliga.

11 Maria:

Åh, jag tycker din blogg redan har en väldigt bra blandning! :) Men jag älskar sminktutorials och recensioner på produkter som är lite mer plånboksvänliga!

12 Lotta:

Jag tycker också din blogg är bra som den är! Men jag gillar "Favoriter", så sådana inlägg är välkomna.

13 felicia:

Jag skulle vilja se mer av sminktutorial och sånt skulle vara sjukt kul med mer sånt! :)

14 Lovisa Lind:

Åh vad kul med tävling igen och självklart är jag med. Jag tycker att du har en väldigt bra och varierande blogg men jag skulle vilja se lite mer tutroialer, det skulle vara awesome! Nu håller jag både tummar och tår på att jag vinner:)
Kram!

15 isabella:

jag skulle vilja se mer notd och fotd :D och "how to" inlägg/videos :)

16 tyrannika:

Älskar dig blogg men skulle kunna tänka mig lite fler video-inlägg och ingående recensioner med många personliga åsikter, vägningar för och emot och jämförningar.
Gott nytt år!
XOXO

17 Linn:

Jag skulle vilja se mer recensioner, fler helhetsbilder och även mer videos, dina är ju så bra! :)

Kommentera här: