Adventstävling nr 3

 
Tredje advent, redan! Idag tävlar vi om en hårolja från Gliss som heter Daily Oil Elixir som ger vintertorrt och trist hår en liten boost. 
 
För att vara med i tävlingen ska du helt enkelt bara berätta för mig vad du önskar dig i julklapp i skönhetsväg, nere i kommentarsfältet. Kom ihåg att ange en giltig emailadress i e-postfältet!

Tävlingen avslutas den 23 December klockan 12.00 och därefter kontaktas vinnaren via email. Tävlingen är öppen för läsare med postadress i Danmark eller Sverige. Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. 

Grattis Tyrannika, du har mail! Svara på mailet innan den 26e December 2012 kl 12, annars går vinsten vidare.

Kommentarer:

1 cecilia dijkstra:

jag önskar mig alpha-h liquid gold :)

2 Lovisa:

Jag är med såklart och det jag önskar mig är opi skyfall the living daylights :)

3 Sandra M:

Jag önskar mig sleek storm paletten.

4 Linn:

Jag önskar mig en body scrub från the body shop :)

5 Christin:

Jag är med, önskar mig en ny mascara - Maybelline Volume Express Colossal Smoky Mascara :-)

6 Dess/Drömteori:

Presentkort på Kicks :)

7 Emelie K:

jag önskar mig en ny plattång från ghd :)

8 Hanna Söderberg:

Jag önskar mig ett kit från Essie med ett stärkande underlack, ett överlack och ett nude lack. Såg det idag i affären och blev kär ;)

9 Tilda:

Jag önskar mig ett paket från The Bodyshop som innehåller bl.a skrubb, tvål och bodybutter i doften citron!

Hoppas jag vinner!! :)

10 Fröken Frodig:

Önskar mej en massa skönhetsgunk, men väldigt gärna ett gel-lack-kit från Depend eller Orly. Du hörde väl det nu, Tomten? ;)

11 Julia:

Min önskelista består nästan bara av skönhetsgrejer, men en sak som jag vill ha lite mer än allt annat är en locktång från märket Gorgeous :)

12 Tove:

Jag önskar mig mest av allt några nagellack som jag varit sugen på ett tag, bland annat Zoya - Charla och CG - Dorothy Who?. Men också Body Shops lipstainer som jag är jättenöjd med!

13 Linda:

Jag är gärna med och tävlar :)
Jag önskar mig the body shops Vanilla bliss duschcreme :)

14 Cecilia:

Jag önskar mig Fabulousness: 5 Neutral Eyes från MACs Fabulousness Holiday Eye Kits. Kan ju alltid hoppas på att Tomten är snäll i år ;)

15 peptider:

jag önskar mig mineralize roguet warm soul från mac, helt besatt av rogue för tillfället och det verkar så neutralt och bra!

16 tyrannika:

jag önskar mig en bra highlighter, har inte funnit min holy grail ännu...

17 Angelica:

Jag önskar mig så mycket! Men en av sakerna är en riktigt bra foundation, kan behövas nu när hyn blir lite trött av det kalla vädret :)

18 Lisa:

Jag önskar mig puderpärleburken "Dazzling Rocks - Golden Copper" från The Body Shop i julklapp! Från deras jul sminkkollektion :)

19 Maria Oscarsson:

Jag vill vara med och jag önskar mig Deborah Lippmann - Forget You. Deborah Lippmann gör verkligen världens finaste nagellack.

20 Anneli:

Jag önskar mig Urban Decay Vice palette. :)

21 isabella:

jag önskar mig Lady GaGa parfym fame :)

22 Lotta:

Jag önskar mig en ögonprimer! Lite tråkigt kanske men jag behöver det!

23 Amanda :

Önskar mig ett NARS-rouge! Och en locktång! Därför är jag i även i behov av hårolja. Hihi :)

24 Cornelia:

Jag önskar mig ett startkit från Bare Minerals! Har länge velat prova deras produkter, men inte köpt då det är ganska dyrt.

25 mathilda eriksson:

jag önskar mig en av revlons colorboms! i brun färg ;)

26 Hanna:

Jadu, min önskelista är inte den kortaste om man ska säga så! Men för det mesta är det nog nagellack! Har skrivit upp lite mer strukturerat på önskelistan för att min mamma ska förstå exakt vilket nagellack det är, t.ex: Orly, feel the vibe - Glowstick
Opi - Did it on em, osvosvosv.
Så nagellack vill jag nog ha mest av i skönhetsväg. Man kan aldrig ha för lite!

27 Helena:

Coco parfym från Chanel, en årsförbrukning handkräm för torra händer från Maval samt även en årsförbrukning av Shiseidos cleansing foam. Det vore bra lyxigt att få av tomten

Kommentera här: