Adventstävling nr 1

Första advent är kommen, och vi firar med tävling! Idag kan du vinna två nagellack från Isadora, förra årets mest eftertraktade lack Black Galaxy och årets godbit Polar Nights. Fick du inte tag i Black Galaxy förra året så har du återigen en chans! Bägge produkter är såklart helt oöppnade.
 
För att vara med i adventstävlingen ska du lägga en liten julhälsning i kommentarerna, och samtidigt komma ihåg att lämna en giltig emailadress. 

Tävlingen avslutas den 9 December klockan 12.00 och därefter kontaktas vinnaren via email. Tävlingen är öppen för läsare med postadress i Danmark eller Sverige. Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Tack till Isadora som har sponsrat med Polar Nights!
 
Tävlingen är avslutad, jag önskar stort grattis till Sleepy Elin som har email! Svara på mailet innan den 12e December 2012 kl 12, annars går vinsten vidare.

Kommentarer:

1 Carolina:

God jul!

2 Anja:

Jag önskar dig en härligt första advent och en riktigt god jul!

3 Michan- Beauty by M:

Hoppas du får en fantastisk jul :)

4 annika:

Båda är magiska! God jul på er <3

5 Elin:

God Advent och må många sminkprodukter dyka upp i din julstrumpa :)

6 Kristin F:

Ha en fin första advent, och fortsatt bra december!

7 Vilje:

Önskar dig en decembermånad full av kul och en härligt god jul!

8 ioe:

God jul och hoppas du får en fortsatt trevlig dag och jul :)

9 christel:

God Jul!

10 Erika:

God Jul och hoppas att tomten kommer med massor av skimrande härliga julklappar!

11 Helena:

Ute gnistrar det vintervitt precis som lacken gnistrar och glimmar

12 Ann-Sofie:

Önskar dig en riktigt God Jul! Hoppas du får tid för vila, god mat och umgänge med dem du älskar!

13 Emma:

God första advent och God jul i förskott!

14 cecilia dijkstra:

Hoppas ni har mycket snö i danmark och har en god jul :)

15 Beatrice:

God Jul och första advent till alla! Kul med snö såhär i december! :)

16 Hanna:

Glad första advent ;) <3

17 Emma / Nail Lacquer Love:

Glad första advent och god jul! Årets bästa högtid är snart här.

18 Emilia:

Hoppas att du får en december som är lika fantastisk som lacken du lottar ut! (Det vill inte säga lite!)

19 Linda:

Åh black galaxy!! *drool* :)
Jag önskar dig en riktigt trevlig december och en god jul!
Kram

20 Dess/Drömteori:

God jul alla. :D

21 Tove (Ytliga saker):

Glad advent! Hoppas du har en riktigt mysig dag idag :)

22 sanna:

Hoppas du får en underbar jul :)

23 Amanda :

Lite tidigt att önska god jul redan tycker jag, så glad första advent! blir min hälsning :) kram

24 Lotta:

God Jul kära du, och tack för all inspiration!

25 Gabriella :

God jul, hoppas du får en riktigt härlig och vit vinter!
Kram Gabriella!😄

26 Sara:

Glad första advent, och hoppas du får en fortsatt härlig jul med massor av nagellack! ;D

27 Mrs Data:

Hoppas du har en riktig underbar advent!
jennyedwall(@)gmail.(.)com

28 Erika :

God jul och hoppas du får en bra och rolig jul!

29 Sanna:

God jul och hoppas du får en trevlig dag. :D

30 Annefia:

Trevlig Första Advent! Hoppas du har en riktigt härlig December framför dig!

31 Therese:

God Jul!!

32 beautylana:

Om du önskar något som "Dear Santa, I would like to get a set of all Christmas collections from Guerlain, Chanel," osv. Önskar jag att du får det:-)

33 Therese:

Glad advent, god jul och en glatt avslut på det gamla året önskar jag! Och en god början på det nya, såklart.

34 Christine:

God jul fina Honi och alla dina läsare :-)
Må ni allihop få julefrid med familj, vänner och ett hav av kärlek och omtanke <3.

35 Maria:

Åhhh! Jag har letat efter det här i snart ett år, men det finns ju ingentans (black galaxy).

Så god jul på dig, hoppas tomten kommer med många fina klappar i år. :) (och kanske det här till mig?)

36 Sanna :

Hoppas du får en riktigt härlig och julig decembermånad! Med massor av glögg, pepparkakor och lussebullar. Och så ska vi förstås inte glömma julkalendern : )

37 Johanna:

glad förste advent kära honi
hoppas december är snäll mot din ekonomi!

38 Sandra:

God jul och gott nytt år! Fira det med massa gott att äta och nära vänner!

39 Liselott:

Väldigt gärna med och tävlar! Önskar dig en fortsatt fin kväll och hoppas att det hade en mysig advent!
Kram

40 Emily:

God jul på dig! och lycka till med allt :)

41 Linn:

Glad första Advent och ja

42 Linn:

Glad första advent och jag hoppas du och alla får en julig och trevlig december månad! :)

43 Sleepy%2520Elin:

Polar Nights är ett underbart lack
- är den min? Tack!
Black Galaxy borde jag verkligen testa
- kanske på nyår när jag ska festa?
Jag önskar dig en God Jul
- med vänner, snölekar och annat kul!

44 josefina:

god jul

45 Stephanie:

Hoppas du får en riktigt mysig jul!
Kram!

46 Marie:

Från mig till er alla; en riktigt God Jul!

47 Anna:

Hoppas att du har haft en bra första advent och att du får en god jul och ett gott nytt år :)

48 Kicki:

Hoppas du får en trevlig början på julmånaden och massor med snö! :)

49 Fia:

Jag önskar dig en riktigt härlig advent nu när det LACKAR mot jul!! :)

50 Anonym:

Hoppas på en mysig och fin juletid för dig, Honi! God jul!

51 Nancy:

Hoppas på en mysig och fin juletid för dig, Honi! God jul!

52 Christina:

Gladelig jul i förskott, mys på Tivolis julmarknad, julshoppa på Magasin och missa inte deras scones för allt i världen (källarplanet)! :-)

53 Andrea:

Julen är en vacker och mysig högtid, jag hoppas du får underbart glädjefyllda dagar med vänner och familj!

54 Aidas Make Up:

Oj oj oj, dessa vill man inte missa =)

Jag önskar dig dig en jul som du får njuta av värme, kärlek och gemenskap. För det är vad julen handlar om för mig. Varma färger bland varma hjärtan, hoppas du får en sådan jul du med!

55 Angelica:

Önskar dig en god jul och en god advent, med många tända ljus, god mat och alla nära och kära! :)

56 Tina:

Hoppas du hade en härlig första advent med lite glöggmys och pepparkakor! Nu ser vi framemot Lucia!

57 Steff:

Hoppas du får en riktigt mysig December och en god jul! :)

58 Linda N:

God jul och hoppas att du får en härlig decembermånad :)

59 Ifrith:

God decembermånad, jul och även fast det känns tidigt att säga så... gott nytt år! :)

60 Klara Myrsell:

Hej Honi! Hoppas du får en riktig god jul och trevliga veckor fram tills dess. Glöm nu inte Kalle Anka klockan 3 på julafton!! GOD JUL

61 Jeanette S:

Jag önskar dig en lustfylld december med tid för mycket mys! Hoppas att vädret är klart så att himlen blir lika vacker som en polar natt eller en svart stjärnfylld galax! :)

62 Fanny:

God jul och glöm aldrig att kämpa för livet!

63 peptider:

hoppas alla får en mysig jul med massa goda doftljus (nomnom) och fina läppstift!

64 Lisa:

Önskar dig Honi en riktig god jul och ett gott nytt år! Hoppas du får en vit, fin jul med mycket julstämning och lycka!

65 Lela:

Önskar dig en stressfri jul och många lackade klappar:)

66 Amanda:

Hoppas du får en riktigt mysig decembermånad med massor av pepparkakor, lussekatter, smink och julmys! God jul och gott nytt år honi! :)

67 Sanna:

Ha en riktigt trevlig december och en god jul! :)

68 Sara:

God jul! Hoppas december blir en riktigt bra månad! :)

69 Lisa Kolev:

God Jul & Gott Nytt År!!! Hoppas att tomten kommer med fina klappar till dig och att julen blir fin och magisk med dina nära och kära. Det är trots allt att få tillbringa tid med sina älskade som är det viktigaste med julen, tycker jag i alla fall :)

70 Anneli:

Hoppas du får en riktigt fin och mysig jul! Massor av julkramar från mig och mina katter :)

71 Frida:

God jul :-)

72 Johanna k :

Jag önskar dig en underbar mysig jul med alla du älskar och massor massor av fina saker. :)

73 Angelica:

God jul, hoppas allt är bra! :D

74 Emelie FOTO:

Önskar dig en mysig jul! så fina nagelack

75 Linnea:

Önskar dig en vit och fin jul!

76 Merja:

Naglarna mina, skulle att bli fina, med dessa "lacker" skulle jag bli vacker!

God jul & Gott nytt år!

77 Emmelie:

Hoppas du får en riktigt fin jul i år och hälsa tomten! :)

78 Linn K:

Det svarta med glitter i har jag letat efter sedan förra året! Ååh hoppas jag vinner :)

79 isabella:

God jul och hoppas alla får fina lack i julklapp :)

80 Tyrannika:

Jag önskar en underbar jul och nyårs-helg och ett gott nytt år till Dig och Alla Dina Läsare! :D
XOXO.

81 mathilda eriksson:

Jag önskar dig och alla andra som läser en god jul med mycket glögg och pepparkakor, paket och julesnö så man kan åka massor av pulka och sen krypa in i värmen med en kopp varm choklad!!

82 Malin:

Åh, hade totalt glömt bort Black Galaxy! Minnen från förra julen!
God jul! :)

83 Ann-Sofie:

Önskar dig och de dina en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År! Hoppas du får tid för vila, god mat och dryck och tid för att umgås med dina närmaste. Det tycker jag julen handlar om. Och inte att förglömma, några efterlängtade julklappar hoppas jag förstås att tomten kommer med till både dig och mig. :-)

84 Anna:

God jul!

Kommentera här: