Önskelista - Juli 2012

Månadens önskelista är totalfokuserad på ögonskuggor i palettform. Sleek's OS-kollektion ser mycket fin ut, men som vanligt är det deras fina paletter med 12 skuggor som blir omtalade. Jag gillar både min ACID-palett och min v2 från samma märke, och är ursugen på att utöka min lilla samling med Glory. 
 
Estee Lauder's nya höstkollektion Violet Underground har ni sett en liten sneakpeak på i form av ett gäng läppprodukter i ett tidigare inlägg, men paletten från samma kollektion väcker även den rejält ha-begär. Paletten heter Violet Underground och har satt namnet för hela kollektionen (Eller tvärtom?).
 
The Balm's Meet Matte palett har jag suktat efter sedan den kom ut, men efter att jag swatchat mig igenom hela TheBalm's monter hos Sephora i Rhodos så suktar jag bara ännu mer. 9 skuggor, alla matta.. Droool.
 
Vad suktar ni efter?

Kommentarer:

1 Fanny:

Dem här godingarna vill jag också ha! :)
Så fina, så fina!

Svar: Visst är dom, suktar ihjäl mig..
Anna

2 Wysteriia:

Svar: Ja jag tror mer på serumet än Mascaran även om jag inte testat serumet :P Ska bli kul och se vad ni andra får för resultat :)

3 Linnea:

Jag har länge suktat efter Emotional Brilliance-serien från LUSH, gissa om jag är glad nu när jag nyss fått två godingar hem hit! I morgon skall jag skrida till verket och använda dem i en sminkning.

Svar: Dom ser så fina ut, blir roligt att se vad du tycker om Skin tintet :) Är mycket nyfiken på det.
Anna

Kommentera här: