Nu drar jag - Stockholm och sen Riga here I come!

Nu drar jag till flygplatsen och hoppar på ett flyg till Stockholm för att sedan mötas med 11 andra bloggare och allas vår Kicki Norman för att åka till Riga en tur och umgås, kika på nyheter och grupparbeta med press-etik. Jag tänkte bara uppdatera er med lite info om var ni kan hitta mig lättast under resan, så för er som vill hänga med så är det Twitter och Instagram som gäller (Även om alla mina bilder blir uppladdade till Twitter också, så man kan nog nöja sig med en!). Både Twitter och Instagram är @MakeupbyHoni. Jag ska försöka blogga också, men om jag känner blogg.se rätt så kommer bloggverktyget leva sitt eget liv. Nu kör vi, peppen!!!

Kommentarer:

1 Wysteriia:

Ses snart då ;D

2 roxcat:

Ha det så kul!

3 kerstin:

Fy sjutton vad tidigt ;) Hoppas ni får kul!

Svar: Höll på att dö, får jag erkänna!
Anna

Kommentera här: