NOTD - Sephora "Let's Dance" + Gosh "Magic Star"

Så kommer vi till det sista Sephora-lacket jag har i min ägo, Let's Dance. Jag gillade dom andra två (Som ni hittar här och här) men detta var verkligen inte min cup of tea. "Men Honi, du gillar ju allt som är lila!" säger ni väl nu, och ja det gör jag ju i vanliga fall men detta var så svårlackat och torkade så himla långsamt att jag trodde jag skulle gå under pga brist på tålamod. I ett försök att rädda det så svampade jag på en gradient av ett GOSH-lack som jag nyligen hittade i en låda, och det blev såklart bättre men inte så att jag totalt glömde hur trist Let's dance var att lacka med. Skippa detta!

Kommentarer:

1 roxcat:

Vad tråkigt att det inte ville samarbeta, för färgen ser ju jättefin ut!

Svar: Ja detta är ju precis min slags färg men det är otroligt trist att den inte ville samarbeta alls när jag har haft så bra erfarenheter med deras andra lack.
Anna

2 kerstin:

Det låter ju himla jobbigt m torktiden, men glittret på var fint!

Svar: Det blev mycket finare men jag får erkänna att jag tog bort det efter ett par timmar..
Anna

Kommentera här: