EOTD - Punk Funk


 
 
Efter pollensäsongen har jag tydligen blivit urbota lat när det kommer till smink, men det ska det ändras på! Jag satte genast igång med att testa olika kombinationer och fastnade lite för Punk Funk-kvartetten från E.L.F som jag recenserade häromdagen. Eyelinern är en dubbel-liner med blå Blue Peep och en svart från Gosh. Dubbel-liner ska jag testa igen, men nästa gång skippar jag nog skuggorna och låter eyelinern stå i rampljuset!
 
Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
E.L.F Brightening Eye Color - Punk Funk
MAC Fluidline - Blue Peep
GOSH Felt Tip Eyeliner - Black
NYX Slide on pencil - Pure White
MAC E/S - Shroom (Highlighter)
Isadora Dynamic Lash Mascara
E.L.F Eyebrow Kit - Light

Kommentarer:

1 Kerstin:

Himla fint!

Svar: Tack!
Anna

2 Linda:

Jättefint :) det är såå snyggt med dubbel eyeliner :)

Svar: Snyggare än väntat faktiskt! :)
Anna

3 Ninni:

Superfint med dubbelvingen i svart och blått! Det ser vi gärna mer av.

Svar: Ja det var överraskande fint, det ska jag testa igen!
Anna

4 Jenny:

Jättesnyggt!

Svar: Tack!
Anna

5 roxcat:

Snyggt, jag gillar verkligen dubbel-linern! Jag försökte mig på en lite diskretare variant i helgen med grönt och svart, fast det blev inte så jättelyckat.. =)

Svar: Grönt och svart låter läckert, borde testa!
Anna

Kommentera här: