Daisy Beauty Riga - Lite skönhetsshopping och annat blandat

 
Tänkte visa er lite av min lite mesiga shopping härifrån Riga, en shoppingguide kommer senare när jag lyckats samla ihop tankar, bilder och text! Jag har shoppat en jättehärlig duschkräm från Treacle Moon med doft av "one ginger morning" som luktar urhärligt och jättefräscht, lite lime och lite citron men något lite jordigare också. Jag hittade även dom omtalade deodoranterna Lady Speed Stick som många av skönhetsbloggarna har gillat, så jag tänkte att jag skulle passa på att testa nu när jag hade dom framför mig!
 
Vi besökte även den gulligaste lilla nagellacksbutiken som var proppfylld med OPI, China Glaze, ORLY och en massa annat roligt. Det var billigt och bra så jag köpte två ORLY-lack vid namn Galaxy Girl och Lemonade. Gult brukar vara svårt, och jag har egentligen bara ett gult lack så det var dags att testa mer! På matbutiken Rimi hittade vi en massa spännande konstiga grejer, så jag köpte med mig karamellte. Det kan antingen bli jättebra eller jättedåligt! Om jag känner mig själv rätt blir det nog fler grejer...

Kommentarer:

1 Ninni:

Älskar utlandsshopping!

Svar: Jag också! Massa kul som man aldrig har testat!
Anna

2 Karin:

Messnygg? Asbra ju! :D

Svar: Helt klart :D
Anna

3 Fanny:

Åh, karamellte är asgott! :D
Synd att det är så svårt att hitta i Sverige bara.
Fina grejer, btw.
Utlandsshopping är superkul!

Svar: Nu ser jag verkligen fram emot att komma hem efter jobbet idag och testa det!
Anna

4 kerstin:

Det ska bli jättekul att se alla fynd sen!

Svar: Lyckades inte fynda mer än såhär faktiskt!
Anna

5 Alv:

Karamellte gick att köpa runt 1998 när Suntea var nytt och hade MASSOR med mumsiga smaker, kokos samt karamell var mina stora favoriter och med mjölk och socker i så smakar det gudomligt. Jag ångrade att jag bara köpte en förpackning när jag var i Riga på personalresa och det slutade med att jag skickade ett mail till Lipton och efterlyste det. ^^

Svar: Vad sa Lipton då? Jag ser fram emot att testa, blev lite bråttom imorse så jag hann ungefär inhalera en smörgås innan jag sprang ut :p Kanske får bli karamelltekväll ikväll!
Anna

Kommentera här: