Daisy Beauty Riga - Dag 1

Vi har haft en mycket spännande första dag där jag tycker att vi har hunnit med så himla mycket på så kort tid. Runt klockan 16 igår gick ett glatt gäng skönhets- och livsstilsbloggare på fartyget M/S Romantika för att starta våran resa mot Riga! Vi började med att samlas i konferensrummet där Tallinks representant Johanna hälsade oss välkomna. Sen vi drack lite skumpa och intervjuade varandra i par (eller trios) och sen presenterade vi spännande kuriosa och allmän information till dom andra, jättespännande med så många nya människor tyckte jag. Kicki presenterade också sig själv och berättade lite om Daisy Beauty, och gav en spännande kort föreläsning om pressetik och marknadsföringslagen.
 
 
Efter det så gick vi till Gourmetresturangen och beställde massor av mat! Jag åt någon slags jättefluffig pannkaka med svampstuvning och rödlök till förrätt, kött med potatis till huvudrätt och sen en jättegod vaniljglass med karamellsås och blandade bär.  
 
 
Kristina (Den yngre), Zaida, Linda och Frida väntar på middagen
 
Efter maten drog vi allihop till karaokebaren (Med en massa fulla letter, ryssar och annat roligt folk) för att sjunga lite, dricka lite drinkar och snacka. Eftersom Kicki hade födelsedag så svirade jag, Viola, Linda, Cecilia och Kicki till långt in på småtimmarna genom att dansa järnet på alla (typ tre)olika dansgolv, barer och klubbar dom hade. Vi hade det så himla roligt! 
 
 
Mig, Viola, Cecilia och Linda. Bilden är tagen av födelsedagsbarnet Kicki.
 
 Nu är det ju redan fredagkväll så jag är en hel dag efter, men det kommer massor av roligt så fort jag får tid att sätta mig ner och lägga in bilder och skriva lite! Det var en kort dag, men vi har hunnit så himla mycket! PS: Instagram och Twitter uppdateras rätt frekvent med bilder då det är rätt bra internetförbindelse på resturangerna!

Kommentarer:

1 Linda:

Ser ut som ni har det trevligt :)

Svar: Det har vi absolut, myser på som bara den!
Anna

2 Mia:

Hoppas ni får jättekul hela resan :)

Kommentera här: