Daisy Beauty - Riga 2012

Jag har spännande nyheter att dela med mig av! Jag har, med 11 andra bloggerskor, blivit inbjuden på en resa med tidningen och hemsidan Daisy Beauty och urhärliga Kicki Norman. Under fem dagar ska vi lyssna på skönhetsföreläsningar, ta en paus på spa, delta i grupparbeten och lära känna nya människor. På Torsdag morgon den 23e går mitt flyg till Sverige, och ett par timmar senare lämnar vi Sverige igen med ett av Tallinks skepp och åker mot Riga. Jag är jätteglad för möjligheten att få följa med, och kommer såklart att försöka blogga så mycket som möjligt under tiden i Riga så ni också kan följa med i vad som händer. Jag kommer uppdatera er med vem som också kommer med (Men gamla skönhetsbloggarveteraner som Purity, Killer Colours och Wysteriia är några av namnen) under veckan, och såklart kommer lite mer info om vad vi ska pyssla med mer specifikt! Så himla peppad!

Kommentarer:

1 kerstin:

Det ska bli jättekul att hänga med dig genom bloggen!

Svar: Ja oj vad jag ser fram emot detta! Får hoppas på bra internetförbindelse så jag både kan instagramma och blogga :)
Anna

2 Linda:

Åh så kul för dig :) vore ju rena drömmen att få följa med på något sådant :)

Svar: Det kommer bli så himla roligt, sånt här är väl varje skönhetsnörds dröm!
Anna

3 Linnea:

Sjukt kul!!

Svar: Ja!
Anna

4 Ninni:

Gud så spännande! Hoppas ni får superkul!

Svar: Det kommer vi säkerligen få! :) Blir så roligt att träffa allihop!
Anna

5 Sara :

Så himla kul!!

Svar: Ja, åh vad jag längtar!
Anna

6 roxcat:

Vad kul, det låter som en toppenresa =)

Svar: Det kommer det helt säkert också bli! Bara jag kommer ihåg sjösjuketabletterna!
Anna

Kommentera här: